Πολιτική επιστροφών και δικαίωμα Υπαναχώρησης
1. Επιστροφή σε περίπτωση λάθους αποστολής
Σε περίπτωση οποιουδήποτε λάθους στην παραγγελία με υπαιτιότητα της εταιρείας (όπως αποστολή λάθος προϊόντων, αποστολή λανθασμένης ποσότητας προϊόντων, λανθασμένη τιμολόγηση, αποστολή ελαττωματικού προϊόντος) η εταιρεία αναλαμβάνει την αντικατάσταση της παραγγελίας ή την πλήρη επιστροφή των χρημάτων, κατόπιν συμφωνίας με τον πελάτη.
2. Παραλαβή ελαττωματικών προϊόντων
Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος ή ζημιά κατά την μεταφορά, η εταιρεία μας θα πρέπει να ενημερωθεί εντός 48ωρών από την ημερομηνία και ώρα παραλαβής της παραγγελίας από τον πελάτη. Καλό είναι να μας σταλεί φωτογραφία ελαττώματος για να μας βοηθήσει στην επικοινωνία με τους προμηθευτές μας και σύντομη λύση της ποιοτικής αναφοράς, έτσι ώστε να προχωρήσουμε σε:
1. Αντικατάσταση με το ίδιο προϊόν
2. Αγορά προϊόντος ισόποσης αξίας
3. Επιστροφή χρημάτων
Τα έξοδα αποστολής και επιστροφής επιβαρύνουν την επιχείρησή μας.
Πέραν αυτού του χρονικού διαστήματος η αντικατάσταση για τους παραπάνω λόγους ελαττωματικότητας δε θα γίνεται δεκτή.
Αν την αποστολή παραγγελίας ανέλαβε ο πελάτης με μεταφορική εταιρεία της επιλογής του η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καταστροφή ή ελάττωμα υπέστη το προϊόν κατά την μεταφορά.
3. Δικαίωμα υπαναχώρησης από την αγορά
(I) Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013) - Επιστροφή προϊόντων
Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει εύκολα τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα επειδή απλά άλλαξε γνώμη, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους. Ο Πελάτης μπορεί να παραδώσει τα προϊόντα απευθείας σε οποιοδήποτε κατάστημα Millennium της (MILLENIUM ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΕΙΔΗ ΕΕ ) της επιλογής του ή να τα αποστείλει με δικά του έξοδα σε οποιοδήποτε κατάστημα Millennium της MILLENIUM ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΕΙΔΗ ΕΕ στις διευθύνσεις μας. Σε οποιαδήποτε περίπτωση για online παραγγελίες ο Πελάτης μπορεί πριν από την επιστροφή των προϊόντων να επικοινωνεί με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών της Millennium, είτε μέσω τηλεφώνου (τηλ: 210 8000524, είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@millenniumeshop.gr). Ειδικότερα, ο Πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:
(α) Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται για υπηρεσίες) ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) ή την παραλαβή του (όταν ο Πελάτης έχει επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα») και σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον Πελάτη με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά από τον χρόνο παραλαβής και του τελευταίου, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση (εφεξής «Υπαναχώρηση»).
(β) Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση , όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας . Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
(γ) Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η MILLENIUM ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΕΙΔΗ ΕΕ για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.
(δ) Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως και αποστέλλεται εγγράφως : α) είτε στη ταχυδρομική διεύθυνση της MILLENIUM ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΕΙΔΗ ΕΕ , β) είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@millenniumeshop.gr και η MILLENIUM ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΕΙΔΗ ΕΕ είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.
(ε) Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα Millennium. H MILLENIUM ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΕΙΔΗ ΕΕ , εφόσον ο Πελάτης το επιθυμεί, μπορεί να παραλάβει η ίδια το, προς επιστροφή, προϊόν από τον τόπο του Πελάτη, με χρέωση του τελευταίου ύψους 5ευρώ.
(στ) Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η MILLENIUM ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΕΙΔΗ ΕΕ υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε. Στην περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η MILLENIUM ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΕΙΔΗ ΕΕ , εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η MILLENIUM ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΕΙΔΗ ΕΕ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη. Στην περίπτωση που ο Πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», η επιστροφή των χρημάτων σε αυτόν θα γίνεται από οποιοδήποτε κατάστημα Millennium της MILLENIUM ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΕΙΔΗ ΕΕ .
(η) Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την χρόνο που η MILLENIUM ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΕΙΔΗ ΕΕ έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του.
(ζ) Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η MILLENIUM ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΕΙΔΗ ΕΕ .
(θ) Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την MILLENIUM ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΕΙΔΗ ΕΕ , εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης, η δε MILLENIUM ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΕΙΔΗ ΕΕ δικαιούται να συμφωνήσει με τον Πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο Πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο Πελάτης ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον Πελάτη.
(II) Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης της παρ. (I)
Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:
(α) Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί σε φυσικό κατάστημα Millennium και επιπλέον, τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα Millennium, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.
(β) Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας (π.χ. Στολές ) ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας.
1. Επιστροφή σε περίπτωση λάθους αποστολής
Σε περίπτωση οποιουδήποτε λάθους στην παραγγελία με υπαιτιότητα της εταιρείας (όπως αποστολή λάθος προϊόντων, αποστολή λανθασμένης ποσότητας προϊόντων, λανθασμένη τιμολόγηση, αποστολή ελαττωματικού προϊόντος) η εταιρεία αναλαμβάνει την αντικατάσταση της παραγγελίας ή την πλήρη επιστροφή των χρημάτων, κατόπιν συμφωνίας με τον πελάτη.
2. Παραλαβή ελαττωματικών προϊόντων
Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος ή ζημιά κατά την μεταφορά, η εταιρεία μας θα πρέπει να ενημερωθεί εντός 48ωρών από την ημερομηνία και ώρα παραλαβής της παραγγελίας από τον πελάτη. Καλό είναι να μας σταλεί φωτογραφία ελαττώματος για να μας βοηθήσει στην επικοινωνία με τους προμηθευτές μας και σύντομη λύση της ποιοτικής αναφοράς, έτσι ώστε να προχωρήσουμε σε:
1. Αντικατάσταση με το ίδιο προϊόν
2. Αγορά προϊόντος ισόποσης αξίας
3. Επιστροφή χρημάτων
Τα έξοδα αποστολής και επιστροφής επιβαρύνουν την επιχείρησή μας.
Πέραν αυτού του χρονικού διαστήματος η αντικατάσταση για τους παραπάνω λόγους ελαττωματικότητας δε θα γίνεται δεκτή.
Αν την αποστολή παραγγελίας ανέλαβε ο πελάτης με μεταφορική εταιρεία της επιλογής του η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καταστροφή ή ελάττωμα υπέστη το προϊόν κατά την μεταφορά.
3. Δικαίωμα υπαναχώρησης από την αγορά
(I) Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013) - Επιστροφή προϊόντων
Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει εύκολα τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα επειδή απλά άλλαξε γνώμη, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους. Ο Πελάτης μπορεί να παραδώσει τα προϊόντα απευθείας σε οποιοδήποτε κατάστημα Millennium της (MILLENIUM ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΕΙΔΗ ΕΕ ) της επιλογής του ή να τα αποστείλει με δικά του έξοδα σε οποιοδήποτε κατάστημα Millennium της MILLENIUM ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΕΙΔΗ ΕΕ στις διευθύνσεις μας. Σε οποιαδήποτε περίπτωση για online παραγγελίες ο Πελάτης μπορεί πριν από την επιστροφή των προϊόντων να επικοινωνεί με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών της Millennium, είτε μέσω τηλεφώνου (τηλ: 210 8000524, είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@millenniumeshop.gr). Ειδικότερα, ο Πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:
(α) Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται για υπηρεσίες) ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) ή την παραλαβή του (όταν ο Πελάτης έχει επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα») και σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον Πελάτη με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά από τον χρόνο παραλαβής και του τελευταίου, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση (εφεξής «Υπαναχώρηση»).
(β) Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση , όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας . Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
(γ) Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η MILLENIUM ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΕΙΔΗ ΕΕ για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.
(δ) Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως και αποστέλλεται εγγράφως : α) είτε στη ταχυδρομική διεύθυνση της MILLENIUM ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΕΙΔΗ ΕΕ , β) είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@millenniumeshop.gr και η MILLENIUM ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΕΙΔΗ ΕΕ είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.
(ε) Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα Millennium. H MILLENIUM ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΕΙΔΗ ΕΕ , εφόσον ο Πελάτης το επιθυμεί, μπορεί να παραλάβει η ίδια το, προς επιστροφή, προϊόν από τον τόπο του Πελάτη, με χρέωση του τελευταίου ύψους 5ευρώ.
(στ) Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η MILLENIUM ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΕΙΔΗ ΕΕ υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε. Στην περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η MILLENIUM ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΕΙΔΗ ΕΕ , εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η MILLENIUM ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΕΙΔΗ ΕΕ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη. Στην περίπτωση που ο Πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», η επιστροφή των χρημάτων σε αυτόν θα γίνεται από οποιοδήποτε κατάστημα Millennium της MILLENIUM ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΕΙΔΗ ΕΕ .
(η) Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την χρόνο που η MILLENIUM ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΕΙΔΗ ΕΕ έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του.
(ζ) Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η MILLENIUM ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΕΙΔΗ ΕΕ .
(θ) Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την MILLENIUM ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΕΙΔΗ ΕΕ , εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης, η δε MILLENIUM ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΕΙΔΗ ΕΕ δικαιούται να συμφωνήσει με τον Πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο Πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο Πελάτης ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον Πελάτη.
(II) Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης της παρ. (I)
Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:
(α) Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί σε φυσικό κατάστημα Millennium και επιπλέον, τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα Millennium, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.
(β) Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας (π.χ. Στολές ) ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας.